banner de witvisser

LASEBOHengelsportLauwe De hengelsportzaak van Maas&Waal.Verpa-Geers Groundbaits.Preston Innovations.CarpzoomWormenkwekerij WasseDe Graankorrel Oude Pekela.SOLITH Fish - CrestaHengelsport Hennie Kruidenier.Marcel vd EyndeHengelsport SappemeerTopdobbersGURU Knowledge is power.T Wisentbos DrontenVakantiepark Bergumermeer Vissen in Friesland.MatrixCamping Wedderbergen wedde dat je terug komt.

Vandaag had ik vader Pieter met zijn zoon Tijn te gast aan boord. De heren hadden een echt mannenweekend gepland. Zaterdag aan het zeilen geweest en vandaag een dag achter de rovers aan. We kwamen tegelijk aan bij de trailerhelling en nadat we kennis hadden gemaakt kon de boot in het water. In tegenstelling tot gisteren was het een zonnige dag. Tijn en Pieter hadden nog niet eerder op snoek gevist. Wel hadden de heren enige ervaring met het vissen op zee.

Zoon Tijn had de eer om de eerste vangst aan boord te mogen verwelkomen. En zoals het aloude spreekwoord al zegt;  wie het kleine niet eert…. Wij zijn er in ieder geval blij mee!

Net zoals gisteren was de felgele Pikefighter van Spro samen met de Hornet van Salmo favoriet vandaag! Nadat Tijn zijn eerste vis had gevangen was het nu de beurt aan Pieter. Wederom hetzelfde slag snoekje kon de verleiding van ons kunstaas niet weerstaan en hapte gretig.

Daarna was het een flinke periode rustig. Waardoor we heerlijk konden genieten van het fraaie herfstweer en de prachtige omgeving. Ook de maren rondom de stad hebben we nog een bezoekje gebracht. Pas aan het eind van de middag kwamen er weer rovers in de boot.

P1040363_600x450    P1040357_600x450

Vader en zoon genoten volop van deze dag. Quality time in optima forma! Tijn had er veel schik in en had zijn aandacht de hele dag door er goed bij. Mooi om dat te zien! Tegen vijf uur, het begon al wat te schemeren gingen we zo langzamerhand weer terug naar de trailerhelling. Op de terugweg hadden de rovers hun befaamde bijtuurtje gepland en konden we op de valreep nog een aantal exemplaren vangen.

P1040369_600x450    P1040367_600x450

Nadat we dit snoekje weer terug hadden gezet kon Tijn kort daarna weer aan de bak. En kwam de grootste vangst voor vandaag in de boot. De heren hadden enorme schik. En trots poseerden de heren met hun grootste vangst voor vandaag.

Tegen kwart voor zes waren we terug bij de trailerhelling en nam ik afscheid van mijn gasten. Wellicht treffen we elkaar nog een keer in het voorjaar!

Op naar een volgende visdag!

De Visgids Groningen

Camping Wedderbergen wedde dat je terug komt.Hengelsport Hennie Kruidenier.Marcel vd EyndeHengelsport SappemeerT Wisentbos DrontenPreston Innovations.De Graankorrel Oude Pekela.GURU Knowledge is power.Vakantiepark Bergumermeer Vissen in Friesland.LASEBOHengelsportLauwe De hengelsportzaak van Maas&Waal.Wormenkwekerij WasseTopdobbersCarpzoomMatrixSOLITH Fish - CrestaVerpa-Geers Groundbaits.

Verkoop & Aanbiedingen

Driepoot-HengelsteunVoordeelset: 2 stuks S-WimmerBeetmelderWalter medium float matchhengelViskoffer met plateauKunstaas, jerkbaits: JERKZ – M ‘Green’ en’Shiny blue’Elektrische kar voor je viskoffer